20/09/2006

Αναμονή και Πακετάρισμα

Το τι γίνεται στο σπίτι δεν περιγράφεται! Ούτε ο θρυλικός Μανώλο θα το κατάφερνε αυτό! Κούτες, κουτάρες, βαλίτσες, βαλιτσάκια...Και μέσα σ'όλα αυτά η περίεργη η γάτα μου που θέλει να μπεί μέσα στις κούτες για να ικανοποιήσει την περιέργειά της!
Κι όχι τίποτα άλλο αλλά άμα την κλείσουμε μέσα κατά λάθος θα μου ψοφήσει κι όλας!

Το τρέξιμο είναι απίστευτο. Πράγματα της τελευταίας στιγμής βαραίνουν πάνω από το κεφάλι μου κι απ'την δουλειά μου φορτώνουν νέα tasks! Είναι να μην βρίζεις? Ευτυχώς που έχω άξιες και άξιους βοηθούς εδώ κι εκεί. Το πως θα τους το ξεπληρώσω βέβαια...είναι δική μου υπόθεση!





Απόψε είμαι μαζί σου...Δεν είσαι μόνη...Σε μια γωνιά κάθομαι κι εγώ...Μαζί, ως το τέλος! Έχε Πίστη κι Ελπίδα...Η Αγάπη φωλιάζει ήδη μέσα στην καρδιά σου!...

7 σχόλια:

  1. δεν φέρνεις και την γατούλα μαζι :)))

    Ασε τα new tasks και κοιτα να φέρεις τυράκι για το ποντικάκι σου......
    Θα το ξέχναγες... το ξέρω... σνιφ σνιφ σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατι, το'χω ξεχασει πολλες φορες το ποντικακι μου?
    :-)))

    Αλλο που αυτο δεν θελει να μοιραζεται το τυρκι του με κανεναν!
    :-ΡΡΡΡΡΡ

    χιχιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε case study... καλά το πήγαινες... στο τέλος μας το γύρισες στο γλυκανάλατο :)

    Σε πάω! ή μάλλον σας πάω...

    καλές αρχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσεξες μην πακεταρεις ΚΑΙ το γάτο! Αντε τρέξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομολογώ ότι έχω χάσει ΠΟΛΛΑ επεισόδια... ανεβαίνεις στο Άθενς μόνιμα;;;;;;;;;;
    ντόινγκ!!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρχοντα-> κι εγω σε παω! (βολτα,παραλια,πλατεια!)

    Ξαδερφη-> οχι,τελικα την αφησα απέξω!

    Ελενη-> ειδες τι παθαινεις αμα δεν παρακολουθεις?
    Ε,ναι λοιπον, ανεβαινω!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε τελείωνε... σε αναμένουμε με ανοιχτές αγκάλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή