08/03/2012

Επιστροφές-(σ)καταστροφές

Όταν έδειξα το βλογάκιον τούτο σε μια "ψυχή", μου είπε να συνεχίσω να γράφω, ότι (θα) είναι λυτρωτικό...

Δεν το έχω ανακαλύψει ακόμα...μπορεί και τελικά να γίνει.

Αυτό πάντως που έχω ανακαλύψει είναι -όχι πολλά ακόμα- κομμάτια του εαυτού μου...κομμάτια της ζωής μου...

Να καταλαβαίνω καλύτερα, μέρα με την μέρα, τον εαυτό μου μέσα από το παρελθόν μου και το παρόν μου...

Δύσκολη διεργασία κι επίπονη πολλές φορές, σχεδόν πάντα...Με τον φόβο και την χαρά ως κυρίαρχα συναισθήματα...φόβος γι' αυτά που βλέπω πια...χαρά γιατί τα βλέπω πια, τ' αναγνωρίζω, τ' αγκαλιάζω, τα βάζω μέσα μου και προχωράω γι' άλλα.

Δεν λειτουργώ πάντα σωστά, για την ακρίβεια λειτουργώ κάπως έτσι:

"Σειρά επίσης πειραμάτων που πραγματοποίησε ο Κουλόμπ επί της μεταξύ των μαγνητών συμπεριφοράς κατέδειξαν ότι οι ομώνυμοι πόλοι απωθούνται και οι ετερωνυμοι πόλοι έλκονται. Δηλαδή ο βόρειος πόλος ενός μαγνήτη απωθεί τον όμοιό του άλλου μαγνήτη ενώ αντίθετα έλκει τον αρνητικό πόλο, του άλλου." (source: Wikipedia)

Λειτουργώ σαν ομώνυμος πόλος κι αυτό που θέλω να φτάσω, απομακρύνεται...
Είναι καιρός να γίνω ετερώνυμος! Δεν άργησα, ποτέ δεν είναι αργά εξάλλου :)

Σου φαίνονται ασυνάρτητα τώρα κι ίσως είναι... Δες το σαν πρώτη προσπάθεια γραφής, πρώτο δείγμα γραφής κάποιου που ξέχασε να γράφει...:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου