31/07/2012

Σας έλειψα?

Ναι, σιγά μην σας έλειψα! :Ρ

Αυτή τη περίοδο είμαι σε προ-διακοπική διάθεση...

Το μυαλό ταξιδεύει σε θάλασσες και παραλίες, σε ήλιους, βουτιές, θαλασσινούς μεζέδες και ρέκλα ατελείωτη...

Κι αυτό είναι καλό για το μυαλό μου για να ταξιδεύει και να προσμένει...ΑΛΛΑ πολύ κακό για την δουλειά μου :(

Τέλος πάντων, ακόμα εδώ είμαι, για μερικές μέρες δηλαδής, οπότε θα με τρώτε στην μάπα λίγο ακόμα! ;)

(μα τι ευγενικά που τα γράφω ο φούστης! χαχαχαχαχαχα)

Ουγκ και Χάου και τα λοιπά που έλεγα και παλιότερότερα ;)

4 σχόλια:

  1. και γω αυτό περιμένω...

    να φύγει ο κόσμος που θα πάει διακοπές, για να ηρεμήσουν τα πράγματα και να πέσουν οι ρυθμοί... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό αυτό γιατί εγώ θα πάω να συναντήσω όλο το κόσμο που θα φύγει για διακοπές!!!...

    ...αλλά ξέρω κι άλλα μονοπάτια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτή η ποδιακοπική διάθεση μοθ την έχει σπάσει, δεν μπορώ να κανω τίποτα! δεν μπορώ να δουλέψω γμτ με τιποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα μεθυσμένη είσαι μου φαίνεται! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή