30/11/2012

Ημερολόγιο Οδοστρώματος (5)

Μετά από πολύυυυυυ καιρό, επιστρέφουν τα Ημερολόγια Οδοστρώματος .

Συνολικά θα είναι τρία νέα, απλά για λόγους σπατάλης χώρου, θα τα ανεβάσω ξεχωριστά :) .


Ήρθε επιτέλους εκείνη η ευλογημένη ώρα, Παρασκευή απόγιομα, που έφυγα από το γραφείο !
(ναι, μου συμβαίνει συχνά τον τελευταίο μήνα χαχαχαχαχα) .

Κατεβαίνω την Περιφερειακή Υμηττού, μπαίνω από νεκροταφείο Βύρωνα (βοήθειά μας) και φτάνω μετά πολλά στις δύο "Βουλιαγμένες" (που λέω κι εγώ) . Μπαίνω με κατεύθυνση προς Γλυφάδα και πιάνω δεξί ρεύμα, όπως πάντα .


Και τότε την είδα ...

Ένα μηχανάκι ...

Μια μαμά ...

ΚΑΙ !!!

2 ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΩ!!!!!!

πίσω της ... χωρίς κράνος ... να κρατάει το ένα την "μάνα" και το δεύτερο, το πρώτο ...


ΔΕΝ μου έφτανε το πρώτο σοκ, ήρθε και το κερασάκι !!!

Χτυπάει το κινητό της και το σηκώνει και ΜΙΛΑΕΙ !!!!!!!!!!!!!!


Στον σταυρό που σας κάνω, κι ας μην με βλέπεται, την κυνηγούσα να την σταματήσω και να την βρίσω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ !!!

Την δολοφόνο !!!

Γαμώ το γαμομυαλό σου μέσα όπου και να 'σαι, ΜΑΛΑΚΩ !!!

4 σχόλια:

  1. Kάτι τέτοια βλέπω και τα παίρνω άγρια...Και καλά τον εαυτό της δεν τον σκέφτεται...αυτά τα παιδιά δεν τα σκέφτεται...Σου ομολογώ,ότι κι εγώ μηχανή οδηγούσα και μάλιστα μεγάλη.Μόλις έμεινα έγκυος,την πούλησα αμέσως.Όχι γιατί δεν οδηγώ καλά,ίσα ίσα.Αλλά γιατί δεν ήθελα με τίποτα,να μάθουν τα μικρά μου πάνω στη μηχανή σε μικρές ηλικίες.Είναι τραγικό που βλέπω μαμάδες στο σχολείο και στο δρόμο γενικά,να έχουν 2 ή και 3 παιδιά πάνω στα μηχανάκια.ΕΓΚΛΗΜΑΑΑ...Και τις ρωτάς και σου λένε...Σώπα ρε,εγώ οδηγάω μιά χαρά και προσέχω όταν έχω τα μικρά...Μωρή μαλάκωωω,εσύ άντε να το δεχτώ ότι οδηγείς καλά και προσέχεις...το θέμα όμως δεν είναι ότι οδηγάς καλά εσύ...είναι ο άλλος που έρχεται!!!Ποτέ δεν ξέρεις και δε ρισκάρεις αυτές τις αθώες ψυχές έτσι...άει σιχτιρ συγχίστηκα κι εγώ τώρα...Καλησπέρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες τα!
    Ο σωστός τρόπος είναι να βάζει το ένα μπροστά και το άλλο πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @μελαχροινάκι, έλα μην δίνεις τέτοιες ευχές γιατί μπορεί να κάνει και 3ο παιδί! :)

    @παρτάλι, ο καλύτερος είναι να τους δίνει το μηχανάκι και να πηγαίνουν μόνα τους, πιο ασφαλή θα είναι! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοκτονικός λαός είμαστε. Το έχω πει από παλιά και κάθε τόσο αποδεικνύεται ότι έχω δίκιο. Η βλακεία φαίνεται ότι έχει βαθειές τις ρίζες της σ' αυτή τη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή