11/01/2013

D.P.A.M

Σας έχει τύχει ποτέ να κάθεστε μπροστά στο υπολογιστή, ν' ανοίξετε την σελίδα του ρημαδοβλόγερ, να θέλετε σίγουρα να γράψετε κάτι και τελικά ... να σβήνετε και το άδειο draft?

Σίγουρα θα σας έχει τύχει ...

Σίγουρα θα είχατε πολλές σκέψεις στο μυαλό σας και δεν θα ξέρατε από που να πρωτοξεκινήσετε να γράφετε για να μας τις παρουσιάσετε ...

Αυτό έχω πάθει κι εγώ τις τελευταίες μέρες ... Δεν είναι το σύνδρομο της "λευκής σελίδας" (δεν διεκδικώ δάφνες συγγραφέως, αυτά τ' αφήνω για άλλους φίλους, πιο ικανούς στον χειρισμό της -γραπτής- γλώσσας ;) ), απλά δεν μου βγαίνει ...

Αλλά δεν θέλω κι όλας να έχει μπει το 2013, μια χρονιά στην οποία έχω πολλές καλές βλέψεις και οράματα, και ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην πω τις ευχές μου!



Εύχομαι σε όλους τους φίλους μου και μη, σε όλη την παρέα των βλόγερς και μη, και γενικά σε όλο το κόσμο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό να έχουμε πάνω απ' όλα ΥΓΕΙΑ (γιατί την έχουμε δεδομένη μέχρι να συμβεί κάτι ... ), για ν' αντέξουμε τις ΧΑΡΕΣ και τις ΛΥΠΕΣ που θα μας έρχονται στην ζωή μας. Εύχομαι ακόμα να έχουμε μια νότα ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ γιατί αρκετά μας έχουν βουτήξει στην απελπισία ...

Τέλος, εύχομαι στην Μικρή μου, στον μικρό μου και σε μένα φέτος να πραγματοποιηθούν όλα τα μικρά μας όνειρα, για να μπορέσουμε να εκπληρώσουμε και τα μεγάλα :)




"Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένος ο Οβελίας ημών"

10 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με υγεία καιέμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Αφρικάνε μου και εύχομαι το '13 να βγεί καλύτερα από ότι μπήκε...φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι αυτό σωστό!

    το αυτό εύχομαι και δι' υμάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και τόνους έμπνευσης σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα καλά θα πάνε! Καλή χρονιά και από εδώ!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Παρτάλι, Σοι είπας...σωστά! :)

    @Εύα, έτσι λέω κι εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεννήθηκες την δεκαετία του 60; Πες ναι πες ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω (ναι, καλά!) αλλά όχι...

    Ελπίζω να έχασες το στοίχημα χαχαχαχαχα

    πι-ες: αν σε μπερδεύει ο ομιλών την καθαρεύουσα είναι γιατί και μου αρέσει αλλά και γιατί ως νεανίας ήμουν δεξιός ψάλτης (άσχετο) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή