15/07/2013

Καβατζάρισμα...

(το άκουγα ερχόμενος στην δουλειά...τυχαίο? ;) )

Το έλαβα κι αυτό το μήνυμα, άτιμε... Κουφός δεν είμαι, ασταδγιάλα... 

Εντάξει, τα καβατζάρισα, πάω για τα "καλά -άντα" (φτου φτου φτου!).

 (επειδή βαριέμαι τα σας βάζω πολύπλοκους μαθηματικούς υπολογισμούς,  είναι το 3πλάσιο της καρκινικής ημερομηνίας που είχαμε πριν λίγες μέρες, μείον τα χιλιάδες χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες... Σας ζάλισα ? Τς τς τς, άντε ας το καταπιεί ο Χαμουραμπίς ... 39).

Τα καβατζάρισα λοιπόν... Αν με χάλασε? θα σας πω άλλη μέρα... :) 

Είπα ν' αλλάξω το μπακγκράουντ για να έχω επίκεντρο τον άντρακλά μου (είναι ο πεφωτισμένος, στην μέση ;) ) κι επειδή μ' αρέσει ν' αλλάζω κάτι που ίσχυε στα 38 αλλά δεν ισχύει στα 39.

...αλλά επειδή τώρα δεν έχω κάτι άλλο να γράψω, τσιμπάτε μερικές εικόνες ακόμα...

 (Σεντ-Κόσμας, χωρίς κόσμος)

 (ο Πεφωτισμένος μου :) μις χιμ ολρέντυ...)

 (Από τα καλύτερα ηλιοβασιλέματα εν Αθήναις)

(με τον παππού Χρήστο...πέφτει βροχή στην στράτα του :) )

35 σχόλια:

  1. Μολόγα που είναι το ηλιοβασίλεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτότυπο σχόλιο, είναι η αλήθεια :)

      Άγιος Κοσμάς (αλλά δεν θα σου πω και την καβάντζα, ε? :) )

      Διαγραφή
  2. να τα εκατοστήσεις και να εγκαταλείψεις το γυμνισμό πριν πάθεις κάποιο ατύχημα!!!! χιχιχιχι
    το μικρό σου φαίνεται κουκλί ,να το χαίρεσαι! σίγουρα μοιάζει στη Μικρή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νάσια (αλλά δεν εγκαταλείπω κάτι που με απελευθερώνει :)

      Ο μικρούλης μας έχει ΑΡΧΙΣΕΙ να μοιάζει στην Μικρή μου, το οποίο σημαίνει ότι θα γίνει πιο κουκλί ακόμα χιχιχιχι

      Διαγραφή
  3. Με πρόλαβε ο Κάνθαρος.

    Τέλειες οι φωτογραφίες! :)

    Να τα εκατοστήσεις και να 'σαι ευτυχισμένος κι εσύ και η οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xronia polla gemata ygeia,agaph.na xairesai thn oikogeneia sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάει γέρασες κι εσύ. Σε ακολουθεί και ο Λεχρίτης μου.
    Αλλά σας αγαπάμε και γεροντάκια.
    μπουχαχαχα

    να τον χαίρεσαι τον παίδαρό σου και να συνεχίζεται να κάνετε ζωάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέγεται γήρας, ακόμα...δημιουργική ηλικία λέγεται :)
      Επειδής το λεπός σαρδονιογέλασες, σε "περιποιήθηκε" δεόντως κι ο Veloμάτης...έτσι είναι αυτά, δούναι (και μη λαβείν) :)


      Σ' ευχαριστώ πολύυυυυυ! Την κάνουμε ποιοτικά !

      Διαγραφή
  6. Πού είναι ο μικρός και γιατί δεν τον είδα;
    Καρκινάκι λοιπόν! Ατσα! Να μαζευόμαστε! Έτσι! χεχε !
    Μικρούλης είσαι ακόμα! Άμα περάσεις τα 40 τα ξαναλέμε!
    Πολύχρονος...ευτυχισμένος και δεν χρειάζεται να ξέρω άλλα ...είσαι Ο πατέρας του ζωδιακού αν δεν το ήξερες ως τώρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα βρε Iris, σε 2 φωτό είναι! Μία "iluminati" (ακριβώς στην μέση της φωτεινής γραμμής) και μία με τον παππού! Την έχω και φώντο του βλογ την 1η χαχαχαχα

      Το μαθαίνω σιγά-σιγά και τώρα που τον έχουμε στο χωριό απολάρει, μου/μας λείπει πολύ :) Χτες που με ζήταγε στο τηλέφωνο να μου μιλήσει, είχα κατουρήσει τα βρακιά μου (που δεν φοράω) από την χαρά μου χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Μα είναι γνωστό ότι έχω πολυαναπηρίες! ( κώφωση στο αριστερό αυτί, τώρα χάνω και τα ματάκια μου λόγω ηλικίας, επίσης ξεχνάω και παθαίνω διαλείψεις! Κατά τ' άλλα το σύστημα δουλεύει ρολόι! :-ρ χοχο
      Αριστέα να με λες :)))

      (Α! Και σήμερα έχω γελιο-θεραπεία... σε προειδοποιώ ... 22 φωτό μου βγήκαν!)

      Διαγραφή
    3. Γενικό ρεκτιφιέ και πέταμα, λέγεται αυτό χαχαχα

      Εντάξει Αριστέα

      Άι αμ γουόρκινγκ ον ιτ (αζ λονγκ αζ άι χαβ τάιμ :) )

      Διαγραφή
  7. Χρονους καλούς και πεφωτισμένους!!!

    Δεν σας έχω πει να αγοράζετε και του παππού νερομπίστολο, που παίζει με του παιδιού!!!! τσ τσ τσ τσ!!!

    Καλο καλοκαίρι? εεε καλά μπάνια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του παππού το κρατάει ο μπαμπάς και τους καταβρέχει χαχαχα

      Ευχαριστώ πολύ :) και για τα μπάνια

      Διαγραφή
  8. Χα! Πέ μου τώρα πως είμαστε και ίσα! Τέλειες οι εικόνες, τα ηλιοβασιλέματα γιομάτα αναμνήσεις και... άντε βρε! καλά σαράντα, που λέω και του λόγου μου! (φτου φτού! με την καλή έννοια!)

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι 39 (κλεισμένα), τότε ναι. Αλλά γιατί η έκπληξης? :)

      Έχω καλό μάτι (δύο έχω, να μην παρεξηγούμαστε :) )

      Διαγραφή
  9. Α! και να ζήσουμε βεβαίως βεβαίως, να μας χαίρονται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Καρκινάκι κι εσύ? χαχαχα πες μου ότι έχεις και τώρα κοντά γενέθλια! :)

      Διαγραφή
    2. :( Λεοντάρι! Κοντά σιμά! :)
      Για κόπιασε να πάρεις κι ένα δωράκι που σου έχω αδυναμία!

      Όσο για την έκπληξη, είναι που σε είχα για μικρότερο! αλήθεια σε λέω!

      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
    3. Επειδής κουζουλοφέρνω και επειδής εμείς οι μαυρούκοι είμαστε απροσδιορίστου ηλικίας, ε? :)

      Θα περάσω, ελπίζω να μην είναι διαγωνισμός :)

      Διαγραφή
    4. Νόμιζα πως οι κινέζοι είναι απροσδιορίστου ηλικίας! :ΡΡΡΡ
      Στα άλλα, Τσού και τσού.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά
    Χρόνια καλά
    Χρόνια ευτυχισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ
      Πολύ
      Να 'σαι καλά
      :)

      (δύσκολη η επιστροφή από διακοπές...υπομονή...:) )

      Διαγραφή
  11. Γεια.

    Εξαιρετικές οι οικογενειακές στιγμές σας. Μπράβο Afrikane. Μπορώ να έχω την άδειά σου να συγγράψω για το Καλαμάρι;

    Saxlamari

    υ.γ τα συλληπητήρια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε :)

    Τι εννοείς να "συγγράψεις για το Καλαμάρι"? Τι του έκανες πάλι? :)
    Άντε καλά, την έχεις

    υ.γ. πρωτότυπες "ευχές" δίνεις βλέπω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα.
      Ηθελα να το γραψω κ αυτο αλλα δεν.

      Διαγραφή
    2. Δεν...τι?
      - Δεν σου πήγαινε η καρδιά?
      - Δεν είχες διάθεση?
      - Δεν το ήθελες τελικά κι αναγκάστηκες από τον φίλο μου Καλαμάρι?

      :)

      Κουέστιονς κουέστιονς... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Γιατι εχεις καιρο να γραψεις post;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πήρε η μπάλα του σόσιαλ μίντια...σχωρνάτε με, θα επανέλθω! :)

      Διαγραφή
  14. Ε ρε και να 'μουν στη θέση του μικρού, να παίζω μπουγέλα με τον παππού και να μη χαμπαριάζω από κρίσεις και χρυσά αυγά και πολιτικολφιλοσοφικούς στοχασμούς, σταδιάλα μας τα πρήξανε πια! Χάπι μπέρθντεϊ του γιου, εύχομαι χιούμορ και αγάπη, που τα 'χεις και τα δύο, οπότε ολ ιζ γουέλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D

      Σ' ευχαριστώ πολύ Αστέρω μου!

      (στο μόνο που τον έχει ακουμπήσει η κρίση, είναι που ζητάει συνέχεια παιχνίδια και του λέμε "δεν έχουμε λεφτά" :) )

      Διαγραφή
  15. Μα που πηγαν όλοι; Μας έφαγαν οι δουλειές.
    Φαντάσου δεν έχω κάνει και γενική καθαριότητα!
    Στο τελος θα κλεισεις και τα 40 και θα σου εύχομαι στο ιδιο ποστ.

    Τους bloggερικούς μου χαιρετισμούς στην φαμίλια
    Γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι μόνο Σαχλαμάρι...έχω πολύυυυυ καιρό που θέλω να γράψω αλλά χρόνος μηδέν...

      και το ΦΒ είναι πιο γρήγορο γμτ... :)

      Θα δώσω, φχαριστώωωω

      Διαγραφή